Helgen!

Helgen har varit lång o lovely!

Fredag blev de vin mys hos mig med girlsen, mega trevlig afton!
Tog massa roliga bilder ute men typ alla blev suddiga :-(
Hur som var det en riktigt bra kväll!
Allt avslutades med efterfest här o lite huvudvärk igår morse!

I Lördes kom Svärmor o karl, och som vanligt va de super!
Fåfängan, ett ställe att rekomendera varmt..
Idag tog min kille med mig på en scoterdag i skärgården.. as najs!!

Sen avslutades allt hos goa vänner i deras pool!



Fåfängans utsikt, inte så dålig..



Han laddar för att snart skvätta ner mig totalt med snurr o sportknapp o allt vad de heter..
Sjukt kul! Men jag har definitivt respekt mot vatten..
Ibil älskar jag farten, och allt vad sport heter.. men på vatten e jag inte lika tuff!



Ha ha ha den va gigantisk!



Sötungen älskar "Tjoffe"



Fick inte igång den först! Men sen så.. magic finger!



Glad i hågen...




Vilka vinner dåå?? Holland eller Spanien?

0-0... jag röstar på att Spanien vinner på straffar!
3 minuter kvar.. spännande!
Ha ha ha nej, inte ett dugg! Jag bryr mig faktiskt inte det minsta...

Jag ligger i sovrummet med datorn på magen, och hör tv:n från vardagsrummet.. så intresserad e jag!

1 Vecka kvar nu, sen börjar semester ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0