Söndag!

Tusan vad jag gillar att inte ha söndagsångest...

Av någon anledning så lyckas jag ibland få det utan att vara bakis, men när jag väl är bakis är den såklart en miljon ggr värre..
Det går liksom inte o sätta fingret på varför ångesten uppstår?
Det blir en fullspäckad kul vecka, som avslutas med ett Kristianstadbesök :-)
I förmiddags tog jag mitt pick o pack o begav mig ut på en powerwalk till Lisa fisa!
Råkade trampa lite för hårt på isen... Oooppss
Väl hos Lisa råkade jag nämna att ja börjat blogga, o självklart skulle David då utforska detta... Skrattar du D??
Jääättte fin tavla på Lisas vägg varje fall... Mohahaha ;-)
Jag är så hungrig, tror ja dör..
Vad händer ikväll då, återstår o se...
Poooooss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0