K-town

Helgen har varit intensiv men meeeega bra!

Hade en hysetrisk tåg resa ner....
Hoppade på tåget i Stockholm 15.55, var framme i Kristianstad 04.00
Det var det sjukaste jag varit med om faktiskt.. 12 TIMMAR???


Det var som om någon satt en kamera i taket o de körde "låt kameran gå..." jag trodde det var ett skämt!
Men nej, jag fick en gratis Ahlegrens bilar, gulligt värre!


Idag beger jag mitt uppåt Stockholm o får träffa min plutt ikväll, som kommer från Kittelfjäll!


Lite bilder från igår!
Tack girls för en mycket crazy lovely night!



Jag O Alex hade ett fullt sjå med posen o näsan? ;-)



Linas soffa blev nog hyfsat trashad efter all dans Ha ha ha


Ohhhhh dem gillar mig ;-)



Smile!



Hanski posar :-)

Nu har jag precis kommit till far o ska avnjuta en middag innan  färden går hemmåt!

Tjipppp!

Kommentarer
Postat av: J Hurtig

äntligen en ny bloggis Elfis! Poosssss!

2010-02-01 @ 21:15:11
URL: http://www.metrobloggen.se/missbusy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0