Hello!

Yeeeeeeeei!
Idag e de onsdag, och i morgon e de torsdag... nehe!
I morgon är det kickoff med jobbet, mjölka kossor?? Hur tänkte han nu!
Har faktiskt, tro det eller ej, verkligen lyckas med en middag för en gångs skull.
Stoffe va helt till sig så gott de va ...;-) Tänk att man kan om man bara anstränger sig lite!
Ibland visar de sig att man har oanade talanger!
Vitamin Well har kommit med ny smak...
Jag "inbillar mig" att jag blev sjuuukt pigg av den, kan de stämma?
Typ damp- aktig..
Hur som, den var bra!
Coca Cola har kommit ut med en konkurrent, inte så god faktiskt.. jag har nog i oför sig inte gett den en tillräcklig chans!
I måndes var det mega mys kväll hos Linn med henne o Lisa!
Vi snackade o Linn gjorde min favvo soppa.. ja dööör så god den är!
Ser fram emot Cliffan tjejer :-)
Gillar Limpans vägg, framförallt vår pooos bild!
Ha ha ha Lisa va inte så sugen på att fotas!
Som sagt, imorn e de Kickoff... sen jobb på fredag o därefter direkt hem till Skåne o girlsen o party o planering ;-)
Ps. Alex mina blommor är tok döda!!! :-(
Jag & Lina sist ja va hemma...
Ha ha ha vilken pose ja fick till.
Nu måste jag sova för att palla kommande dagar!!
Tidig morgon i morgon, o måste hinna krama på Stoffis som drar till Kittelfjäll imorn!
Nu kommer snön IGEN, var är våren??
Linn får stå för denna snöiga avslutning!
Tjippp!!!!

Kommentarer
Postat av: linnis

va fan!!! det är ju min hemliga bakisbild!!!! fy på dig!

2010-01-28 @ 18:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0