X 2000...

Bättre mottagning än man kan tro, surfar via IPhone!
Riktigt bra faktiskt!
Dock lite surt när man precis fått i ordning ett mail & ska skicka till kund så precis när de ska skickas stängs det ner...
Vagnen är helt tom, känns nästan som en skräckfilm, bara jag och B som gör väsen ifrån oss!
Vi garvade lite när det började tjata om tysta vagnen i högtalarna.
Ha ha ha
Mig & B i tysta vagnen, är nog detsamma som ett skämt skulle jag tro.
Jag kan på riktigt inte vara tyst i 4 timmar, det går bara inte!
Fast oki, jag är nog värre än B...
  1. Jag gillar åka tåg
  2. Jag gillar åka tomt tåg
  3. Jag gillar att kunna jobba på tåget
  4. Jag gillar att inte sitta bredvid någon som man inte känner som luktar illa
  5. Jag gillar just nu att datorn är med
  6. Jag gillar att jag kom ihåg sladden till datorn
  7. Jag GILLAR snusklubbor
Kul jag gillar lek...:-/
Ja har nyss gått igenom ett förslag jag så småningom ska skicka, det gick snabbare och bättre än vad jag trott...
Så nu kommer rastlösheten.
Varför är inte jag en sådan människa som faktiskt kan sitta ner, titta runt omkring mig, ta ett djupt andetag och tänka:
"Åh vilken härlig tystnad och vilket mysigt lugn i denna vagnen"
Nej, jag är nog snarare:
"Vad säger dem där borta tro, kan dem inte prata lite högre så jag också hör... Tusan också att jag inte köpte mer godis, de är ju redan slut... Ja happ... vad händer nu då?"
Kan bli galen på mig själv!
Nu ska jag förbereda det sista inför morgondagens möte och stämma av vilka presentationer som ska nyttjas.
Sen ska jag luta mig tillbaka, ta ett djupt andetag o känna lugnet!
Är nu sjuuuukt laddad inför att göra BIG busines i Götet!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0