On our way...

Då är vi på spåret igen, nu mot destination Malmö!
Suttit och haft språklektion för B för att han ska förstå vad våra kunder säger i morgon...
Ha ha ha, de går sådär!
B stannade för övrigt några Göteborgare på avenyn idag och frågade vart tunnelbanan låg...
"tunnelbanan, sån har vi ingen här..."
Ja skyndade mig på så dem inte skulle se att ja tillhörde hans sällskap ha ha ha
Spårvagnen dokumenteras!
Fick äran att träffa & krama min flanelex en stund, lovely!!
Hon försvann dock nyss...:-( Snyft!
Nöjd med dagen, grymt bra dag, grymt bra möte!
Denna säng gav mig min skönhetssömn...
Synd bara att grannen envisades med att spela opera halva natten!
Hann aldrig träffa lillebror, mycket trist...
Men de kommer fler tillfälle!
Nu är snart vår nya destination bara en sten kasst bort, och jag är super hungrig
Mycket tidigt möte i morgon, så de blir en tidig kväll...
Igår avnjöts en god lax file på Hard Rock, shysst ställe dock toook hög musik
Nej nu börjar batteriet sina
Här får ni en hälsning från Götets Avenyyyyyn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0