Julgran o snö....

Sovit Max några timmar i natt, ska därför nu krypa till kojs!
Ville passa på o skriva GRATTIS Lina & Jocke på er stora dag :-)
Okey, jag lovar... jag ska ta ner den nu!
Bengan sov över i natt då de kom sent från Kittelfjäll igår..
De första han brister ut när han kommer hem till oss är ett garv!
Ja ja ja, jag vet...
Granen o tomtarna ska ner
Men det e ju så mysigt!
Ha ha ha
En annan julig vinterbild är gröna faran som blivit inmassakrerad av odjur, och de tog 2 TIMMAR att få loss henne...
Stackare!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Frida

Lina blev glad för presenten.. vi kommer v.14.. Jag hade gjort en rebus för Lina i mitt kort men hon var sämst på att lösa den, hon fick stockholm till Island.. hon har alldels förhöga förväntningar på mig.. Puss

2010-02-01 @ 22:56:00
URL: http://fridazz.blogg.se/
Postat av: Evelina

Men va nice..... =) Välkommen!



Vi har haft det kanon! Vårväder, underbar mat, imponerande byggnader! Sjukt trevligt!!!! Poss

2010-02-02 @ 08:21:36
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0