Friiiday

Det har varit en hysterisk vecka, fullt upp heeela tiden med jobb!
Fast de e könt, tecken på att de börjar rulla!
Nu e jag helt slut...
Sovmorgon i morgon är så sjukt efterlängtad!
Tack Olsson & fina vänner för en super kväll!
O Popcornen hihihi
Snygg Linnis & en sleten Elfi!
Nu är det så dags för mig att gå x antal meter o slänga mig i sängen, dra över nåt mörkt över mig o sova i en vecka!
Åh.. fatta sova så länge..
Synd jag är urusel på att ha sovmorgon.
I morgon: DampElin 09.00
Tummen upp för Hallon deqauri (eller hur de stavas ;-))
Dem där fingrarna alltså!
Poooosss

Kommentarer
Postat av: E

Goooo drink!

Söööt Elfis!

2010-02-20 @ 11:24:11
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0