Äntligen...

Hemma!
Drog o tränade direkt efter jobbet o överlevde ytterligare ett pass utan att ryggen strejkat..
Skönt, mycket glad för det!
Idag har de varit sånt där ap trist väder, smått smått snöfall som känts som regn... blä nu kommer slasket!
Men dagen har varit bra, bra jobbdag!
Här har ni en super sleten Elfi:
Nu sitter jag o äter rester från igår, hur gott var inte detta?
Vi har fått en hel kronhjort som ligger i frysen, så det blev härlig ytterfile med vitlöks potatis o pepparsås!
Lovely!
Muuuums!
Jag kan leva på detta...
fast idag med svampsås, ännu godare!
Idag när jag kom hem låg ett så fint kort från Marie, så söt e hon!
Gulligt värre, hade man ingen bra dag så fick man!
s
Igår var vi på Valentines Day, den va så grymt rolig, verkligen!
Christoffer var lite skeptisk först men det förändrades efter filmen, den var riktigt bra!
Det var vi och typ 100 tjejer i ålder 13-16 OJ vad jobbiga dem var...
Pratade sig igenom hela filmen, kunde inte sitta stilla så jag såg typ inget, prasslade med påsar o skrek rakt ut
Blir gaaaalen på sådant, jag hoppas innerligt att jag va lite trevligare som fjortis ;-) haha
Jag låter som värsta tanten!
Hann pussa på Johanna på gymet, tänkte varit med på hennes runningclub...
Nästa gång tudan!
Fick mig en söt liten ros igår av en väldigt speciell människa!
Hittade ingen vas... men de gjorde inget då jag hade en flaska kvar från festen här sist!
Vas står på handlingslistan, så e de bara..
Ha ha ha ha alltid bra till nåt!
Till en helt annan sak..
Lotten säljer Rosenserien, jag har testat en del grejer, sjukt bra serie med grymt bra produkter!
Jag rekommenderar det stark, dyrt men definitivt prisvärt!
Inga konstigheter eller starka ingredienser:
Beställde en kroppsolja o fick en brun-utan-sol av Lottisen, Tack söt!!
Nej nu ska jag koka mig en kopp te o hoppa upp i soffan o göra en offert!
Have a nice evening!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0