Sorry..

Kass uppdatering!
Idag är ingen bra huvud & mage dag.. Aj aj aj
Helgen var lovely, hur bra som helst :-)
Fredagen var lugn i soffan med Stoffe ( välbehövligt ), lördagen träffades vi tjejer upp vid lunch för att fixa presenter åt Kajsa, Claudia o Bea.. för att sedan dra till Lisas pärons place för att göra oss i ordning o förfesta, läs 14.00 ;-)
Galet som vanligt, och ingen av oss hade väl så mycket röst kvar till den riktiga festen började, hahaha
Väl klara iklädda våra klänningar, sminket satt där det skulle, och magen mättad av sallad o vin o polsk vodka.. begav vi oss till de inhyrda bussarna lite längre ner på gatan.
Inte så långt alls att gå, fast när himlen fullkomligt öppnade sig o vräkte ner så blev den lilla bit helt plötsligt som en mil i spåret.. FY FAN va det regnade. Vi hade ju inte heller direkt något val att stanna under något tak eller så.. nej då hade vi ju missat festen o bussen!
Klänningen var fullständigt genomblöt, och sminket blandades med regndroppar från håret!
Väl på bussen serverades öl o skönsång o de taskiga vädret glömdes bort.
Kvällen blev magisk, galet kul!! :-) Tack tjejer för en grym 25års fest!!!
Igår spenderades dagen på stan med tjejerna o flams o trams o skratt o tårar!!
O kvällen avslutades hemma i soffan med Stoffis, Rickard jag o linpan!
21.30 deckade jag fullständigt i sängen fast med ett leende på läpparna.
Min klänning som nu är torr igen..
Nu ska jag boka upp lite möten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0