Nu har jag lite tråkigt..

Typ första gången själv hemma i vår nya lya... spännande ;-)

Tänkte ta tillfälle i akt att visa lite hur det blivit... (efterfrågats)...
Det är långt ifrån klart! Men alltid en bit på vägen. gardiner är ju piss svårt!

Då bilderna är tagna med min Iphone (inte fyran utan 3G, inte ens 3Gs... så blev dem inte så bra) & orka ladda upp bilder från digital kamran är inget alternativ för fröken Persson!









Blå? Nej köket är vitt...





Gardiner & överkasst ingandlas när lönen är kommen...:-)

Hm. o en tavla vill jag ha! mycket färg som ger en kontrast till de väldigt vita väggarna!

Kommentarer
Postat av: eve

Fiiiint! När får jag komma och hälsa på?

2010-08-16 @ 10:32:00
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0