Nöjd...

Ny tid ny strid!

Fett nöjd över min löprunda... Idag började jobbet, vilket innebär tillbaka till verkligheten och allvar!
Denna gång SKA de hållas, inget men...!

Kom hem idag o det första jag får höra är.. "Hur skriver du egentligen, hahaha du kan ju inte stava.. bla bla bla"
Det är faktiskt inte så lätt alla gånger i detta bloggande att kontrollera varje gång när man skrivit att allt är rätt.
Ja, jag vet att affär stavas Business o inte buisness ;-)

Igårkväll va jag o Lisa o linn på Bolero o hade myskväll, supermys! Kärt återseende!

Nu laddas de inför partaj på lördag på hemlig destination.. kul!

Till en helt annan sak.. att följa recept.. är inte alltid så lätt. Saker o ting blandas gärna ihop och ingredienserna misstolkas, nån annan än jag med samma problem?

Skulle göra en kyckling cury gryta i afton.. tänkte att jag skulle va riktigt duktig o imponera lite där hemma..
Väl i affären, som för övrigt var sviiin dyrt, stod jag med min utskrift från tasteline i handen o läste rad för rad.
Kommer hem, glad o nöjd över att jag är så grym, och börjar hacka o skära o ha mig..
Hm de fattas nåt! Konstigt det blev.. OJDÅ Elfis lyckas köpa fast kycklingbuljong ist för flytande!
Dl kan väl för fasen inte vara en buljongtärning. grrrrrr.. Men det blev riktigt lyckat ändå faktiskt, as gott :-)

Nehe nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan hinna mysa lite med min plutt innan sängdags!

(Jag efter rundan nyss, snyggo...?)




Ps. världen är bra orättvis ibland, Så oskyldigt Så orättvist......

Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0