Förvånad?

Ligger i sängen o försöker sova.. hur går de? Kasst!
Solen... nu skiner solen som aldrig förr.. O dessa 4 VECKOR jag haft semester då? Vart var den då då?
Den såg jag inte mycket av inte... Mem va fan, ska inte klaga, semestern har varit toppen i alla fall!
Johannis tittade förbi ikväll o lämnade gröna faran, Myyys!
Igår hängde vi hos Linn.. Linpan, Nadia Jag & Emelie.. Myyys!
Jag har konstaterat att jag visst kan ha långklänning, och jag gillar det skarpt.. jag trodde verkligen att jag skulle se hel töntig ut i det och att alla skulle va på tok för långa.. men har hittat min favvo modell på H&M.. Mycket fin!
Skärpet i midjan hjälper den att inte hänga ner i mil under fötterna...
Nehe, nu ska jag mysa med min Stoffs sen sova..
Natti ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0