Djup & Dvala...

Känner mig djup idag! Så där analytisk & tänkande.. Hm..

Tack Linpan för kvällen, lovely! Längtar tills du flyttar in imorn.. hi hi

I morgon bitti kl 08.00 ska jag infinna mig på Balance för att ge Johannis en 25års kraaaam & mysfrukost :-) för att sedan kila bort till kontoret för jobb jobb jobb sen AW!

Hinna med ett pass innnan det? Möjligt... Måste! Nästa vecka är det fullt fokus o dagligen som gäller.. Ska även hålla lite egna klasser, vilket definitivt ger grymt mycket mer energi.
Idag är ingen höst av längtan efter för stora tröjor, nope.. vägrar!

Kexchokladet i kylen... ÅHHHH va jag vill äta upp dig! Men de e Stoffes, som förövrigt är ute o festar o jag lovade honom det som nattamat. Skulle vilja höra hans vrål kl 04.00 i natt om han ser att jag ätit upp det.. Ha ha

Det suger att biljetterna till Robyn var slut till Popaganda i helgen..:-.( Konserten ligger dessutom ett stenkast från mig, å har vi tur kan vi lyssna från min ballkong ;-)

Nu ska jag sussa o drömma... natti ♥



GRATTTIIISSSS baby, klockan e över tolv hehehehehe.. ses snart!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0