Boooooring..

Känner mig si-så-där! Dock skönt med en kväll liggandes i sängen i hopp om att jag ska må bra i morgon!
Ska snart sova.. men ville titta inom här o skriva några rader, vilket var väldigt trevligt av mig tycker jag...
Full rulle på jobbet idag.. kul när man märker att det börjar vända lite.
Krisen börjar så smått bli ett minne blott.. Men cashen då??
Det kommer, hårt jobb & tjat ger resultat... be so sure ;-)
Då kameran vägrar ta kort på mig idag bjuder jag på denna gamla godingen... vilket foto-geni va, ha ha ha
Kom ihåg när jag tog denna bild hur briljant jag tyckte att jag var som lyckades fånga bilden i spegeln
Ja, va säger man... Världsklass!? ;-)
Nu har jag tryckt en ipren, polerat gaddarna o ska sussa
Sleep well♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0