Påsk!


Guuuud va underbart med ledigt, njuter av varje sekund...
Nu sitter jag i min förtölj med en kopp the o har nyss ätit en sallad, sjukt gott.
Samtidigt som jag såg Stoffe fullkomligt trycka en pizza på nolltid, ha ha ha han är lite bakis idag!
Vi va på lite festligheter igår hos Tallberg o firade hans 26 årsdag, sjukt trevlig o grymt folk.
Jag & Stoffe hade verkligen lovat varandra innan att inte dricka så mycket, då vi om en timme kommer bege oss på Hasseludden Yasiragi Spa, och de sista vi vill är att komma dit bakis..
Hm, de gick sådär för dig va Stoffe? ;-)
Men han piggnade till efter pizzan, har hotat han lite så detta ska nog gå bra!
Jag fick Yasiragi av honom då vi firade 3 år, de ska bli helt sjukt nice
Aldrig varit där men har hört av folk som vatt där att det är bättre än bäst!
Fredag och lördag har varit mycket lugnt och skönt!
I fredags gjorde vi absolut ingeting, Rickard var här o vi bara hängde..
Jag tog mig en promenad och gick o köpte startkablar, för att få igång bilhelvetet som återigen hade lagt av dock var detta pga att stereon är trasig och stått och dragit el så batteriet var dött.
Men då kom R som en räddare i nöden med sin bil och hjälpte mig få igång den men hjälp av sin bil...
Sen efter några samtal med storebror och med hjälp av Stoffe och R så fick vi ut säkringen som ledde till stereon och nu är det bara att tuta och köra igen :-)
Gröna faran mår bättre än någonsin
Hon är även tvättad och städad, fick nu nytta av presenten från Jonas o Alexandra förra helgen ;-)
(Pikad att min bil är smutsig...)
Hm, hur gör vi nu!?
Så här såg det ut en timme tidigare då jag, själv åkte till macken för att få ut skiten, utan lyckat resultat och 2 brytna naglar GrRRRrr
Yeeeeeeeiiii min alldeles egna startkablar!
I Lördes satt vi hela dagen på Teos balkong och solade, helt sjukt fint väder och fyra timmars strålande sol!
Det skulle bli sushi- lunch men de va stäng, så vi gjorde en sjukt god sallad och vars en öl på det!
Lovely...
Teo fick en fin Påskblomma av oss!
Under tiden jag gjorde lunchen satt killarna på altanen och stekte..;-)
Jag tog på mig uppdraget att inhandla rekvisitan...
Stoffe jobbar på brännan och var allmänt nöjd!
Nehe nu måste jag packa ihop en liten väska o bege mig på SPA!
:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0