Ömma fötter!

Dagen har varit intensiv men trevlig!
Den började tidigt av att klockan ringde 08.10.. 08.30 satt jag o Frida o Lina i bilen på väg till gymet...
09.15 instruerade jag på en Abs&Ass klass, som tjejerna var med på, jag körde skiten ur dem ;-)
Sen efter att vi väckt killarna och lockat upp dem med frallor, varje fall Stoffe som låg pall i sängen, så for vi inåt staden!
Hann förbi Linpan o ge henne en kramis, sen har det varit full fart!
Syskonbråk, shopping o trevlig lunch.. Killarna fick gå för sig själva ;-)
Lina O Frida hade fullt med påsar, och jag noll..
Jag satt mest på en pall o gnällde att jag hade ont i fötterna:
Efter om o men är vi nu hemma o ska chilla en sväng innan middag på Storstad väntar
Kött med bea yeeeeiiiii!
Blir kanske en färgglad outfit ikväll med skinn leggins?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0