Soooooov....



Så här blir det jämt. När jag bestämt mig för att verkligen sova ut så vaknar jag alltid tidigt, av mig själv!

Ligger och vänder och vrider för att kunna somna om... Men det går såklart inte. Jaja, det är väl ett tecken på att jag är utsövd skulle jag tro...

Vi hade middagsgäster igår, supertrevligt. Efterrätten var väldigt uppskattad! Marscaponeost blandad med smält toblerone... Blandat med vispad grädde så det blir som en choklad mouse och färsk frukt på toppen. Rekommenderas varmt! Till förrätt gjorde Stoffe sin Skagen... Det är lätt den bästa Skagen jag ätit. Sjukt god!!!

Idag blir det stan och träning med Linpan... Sen kör vi mellokväll här och lite utgång på det! :0)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0