Nu sitter jag utslagen i soffan efter att ...

img_7617 (MMS)

Nu sitter jag utslagen i soffan efter att tryckt i mig Cissis extremt goda wallenbergare och massa vin! Dagen har varit härlig. Den började kl 07.30 med frukost, promenad och sen en runda till systemet! sen drog vi upp i backen, satte oss i en snödriva och drack öl. Sen tog jag med mig saga till badhuset där vi lattjade i 2 timmar... Sen mötte vi upp dem andra på After skin innan vi drog hem och bastade en timme.. Kanske inte så konstigt att man är utslagen nu! Vi var även väldigt begåvade då vi beslutade oss för att lämna tillbaka Idas utrustning utan att hon hade vanliga skor med sig! Detta fick Stoffe lida för då han är störst...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0