Brev & citat



Jaha, då var det fredag!

I morgon är min dag, dagen då jag blir lite klokare, lite snyggare, lite visare & framförallt lite smartare och mognare... Eller?!? Troligen inte... Det är kört ;0)

När jag kom innanför dörren låg ett brev på golvet. Såg direkt att det var från min älskade Alex... Tack bästa, miss uuu!

Hade de inte varit för att Stoffe hindrade mig hade jag öppnat det... Mohaha

Samtalet vid middagsbordet för en stund sedan var bla om guldfiskar. Fråga mig inte hur vi kom in på det... Jag dog av skratt när Stoffe säger följande;


"Tiden när jag bodde med Emma hade vi 3 guldfiskar... Dem hette Engelbrekt, Våtdräckt & Helspräckt"

Han är sjuk!!! Korrekt analys.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0