Och vem händer det?!? Jo MIG. Taxin bestäl...

img_7517 (MMS)

Och vem händer det?!? Jo MIG. Taxin beställdes efter sista mötet... Inga större konstigheter, förutom sjukt jobbig chaufför... Jag försökte ta några jobbsamtal jag inte hunnit med. Han verkade inte förstå de och pratade samtidigt hela tiden Baaahhh va tyst!!! Olycka i trafiken, redan sen... Hjärtat börjar slå lite fortare! Väl framme springer jag in, ska checka in.. Förbi säkerhetskontrollen efter 18 pipningar, dem hittade inget! Jag började tro att någon opererat in något hemlighetsstämplat som jag skulle vara fraktningsoffret till Stockholm för. Jaja, väl förbi så inser jag att mitt boardingkort/biljett är borta. Yrar runt som en tok och letar på golvet... Ner och tjatar på säkerhetsvakterna att dem måste ha slängt det i samband med kontrollen efter att det kanske ramlat ur min jacka. Otrevliga som fasen är dem, och jag ryter på dem att dem minsann får hjälpa mig nu... Har du kollat byxfickorna frågar den ena... "varför skulle jag lägga den där" muttrar jag och stoppar ner handen i bakfickan på jeansen. JAPP, där låg dem... Tokröd i ansiktet, skrattandes av lättnad förklarar jag och ber om ursäkt för mitt stressade mindre trevliga beteende. Skyndar mig upp till gaten, 1 TIMME försenat... WTF. Så... Nu sitter jag här med mitt härligt varma kaffe, som jag är värd!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Klart det händer dig virriga skåning :)

Pooooiiiiisssss

2012-01-27 @ 10:33:46
URL: http://nellieb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0