Aktiv söndag...


Puuuhhh

Nu ligger jag i sängen... Intensiv men härlig dag!

Började med en god brunch på Anglais tillsammans med min fina svägerska, för att sedan bege oss på bröllopsmässan på Grand hotell. Hon gifter sig i augusti, så det var en välgenomtänkt julklapp från mig ;0) och för mig är ju bröllop inte lika långt iväg längre med första ringen på fingret...

Väldigt vacker och inspirerande mässa!

Sen mötte jag upp linpan & Marie för lunch på staden, väldigt mysig stund..

Därpå tog jag en powerwalk hemåt och fick för mig att jag skulle rensa vårt kläd/skräp/skit rum...

Det tog 4 timmar... Satan vad skit man samlar på sig! Helt sjukt.

Nu ligger jag utslagen i sängen och måste ta tag i en nordiskt pitch som måste skickas i morgon... Gaahhh

Som sagt, INTENSIV dag ;0)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0