Jesus...



Vad trött jag är. Helt slut!

Omtumlande dag på jobbet minst sagt... Sen direkt till gymet med Linpan. Sjukt duktiga var vi!!!

Sen hem och tryckte i mig mat... För att sedan städa & styla lägenheten inför fotografering... Efter det kom vi ju på att det kanske vore bra att ha lite packning till Sälen dit färden går i morgon!

Dagen i morgon början 07.20 för att lämna nyckel i stan, för att sen ta mig till möten på jobbet och jobba undan innan jag ska infinna mig i stan för att bilen hämtar oss för att bege oss norrut!

Hahaha, huvudet bara snurrar!!!

Efterlängtad semester! (som det just nu känns som att jag inte har tid med över huvudtaget...) Men det är bog precis det som behövs!


Godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0