Inväntar....



Vill bara hoppa i badet, men inväntar mat från Mataffären.
Det kan jag verkligen rekomendera för er utan bil...

Jag älskar, jag vet det låter sjukt, men jag älskar verkligen
att storhandla. Gå runt & strosa i lugn och ro en vardagskväll
när det typ är tomt på folk i affären.

Men nu är läget lite annorlunda när man bor inne i stan och tyvärr
inte har någon direkt nytta av att ha bil.

Då är det väldigt smidigt med att storhandla för en månad på
nätet och att det sedan levereras till dörren.
8 Kassar på tunnelbanan är heller ingen hit.

Vi har sparat många kronor på att inte springa ner
 och små/vecko handla på det svindyra Ica:t...

Helt klart värt det.
DOCK vill jag ändå ha min drömbil.










 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0