Dubbning & Rihanna



För det första så gillar jag inte Rihanna längre.
Helt plötsligt bleknade hennes röst, hennes låtar är inte det samma!

Skämt & sido, trist att konserten blev inställd.

Vi drog vidare på en galen utgång med hela gänget ist.
Jag tyckte jag tok det ganska chill, men mina kollegor
skrattade när jag sa de, så det var nog fel av mig...
Sen kom jag att tänka på tequila brickan som någon drog in.

Var hemma vid 17.00 tiden igår, och låg i sängen fram tills jag skulle sova...
Mådde sådär måste jag erkänna.

Idag är det halsen som bråkar, min tur till förkylning antagligen.





Bilden är tagen för ett år sedan, idag
Även då hade jag en härlig gammal Ericsson i min hand.
Tydligen med bättre kamera, eller rättare sagt befintlig kamera.

Var & dubbade en röst till filmen Mästerkatten i Stövlarna i måndags med en nioåring som
vunnit en tävling på Nicklelodeon. Han jobb/roll var lite random röster och meningar i filmen.

Han var verkligen så duktig. Det var underbart att få se hans lycka & glädje.
Förstå vilken grej för en nioåring.





Det var även väldigt spännande för en 26:åring att få
vara med om detta minsann.

Trots att min röst inte platsade i filmen...
Jag kände mig mobbad & trodde att det var pga min 
härligt grötiga skånska!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0