Ajjjjjj, igen & muffins


Tvättade och spritade precis tummen. Stackars mig.

Älskar julen & vintern... men fasen inte när det är kolsvart utanför
fönstret på kontoret kl. 15.30. Då saknar man definitvt ljuset.

Jag är så lycklig, jag var och träffade en kund idag och kom därifrån med underbara
muffinsformar som dem tagit fram till releasen av filmen "Prinsessan Lillifee".

Nu ska det bakas prinsessmuffins...??? Ha ha ha, kommer nog bli några samtal
till Linpan innan dem är klara. Men har lovat mina kollegor, så det är bara att göra.
Jag ser framför mig härliga muffinsar med rosa glasyr på & silverpluppar på toppen
som knastrar så där fint mellan tänderna så man nästan förstör dem.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0