2002-11-29



I morgon är ett datum som i nio år har varit en stor klump i mitt hjärtat.

Jag kommer ihåg den natten som hon blev sjuk som igår... jag hör exakt
varje ord ambulanspersonalen och läkarna sa till varandra...

Jag kommer exakt ihåg pyjamasen som jag stod och väntade på ambulansen i
på gatan och höll på att förfrysa mina fötter.
Jag kommer ihåg hur jag vaknade upp dagen därpå av att min lillebror
satt på sängkanten och att jag trodde att allt var en dröm.

Jag kommer ihåg det enorma hoppet som fanns under dryga 2 års tid.

Varje dag i ovisshet & hopp.


Saknar dig fina mamma ♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Många tankar till dig min vän <3

2011-11-29 @ 09:08:31
URL: http://fridazz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina Åsa!

2011-11-29 @ 13:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0