Samma problem som mig?



Vad är det för fel på mig och mina väskor när jag
ska åka någonstans...
Hur jag än gör, hur "smart" jag än packar blir de too much!

Ha ha ha, det slår aldrig fel..
Denna gången tänkte jag ändå på det från plagg 1

Till mitt försvar, så är det ju faktiskt skid semester jag ska på
och då får man ha lite mer än vanligt.

Myskläder, underställ, back-kläder, tequila kläder, skor till alla väder..

Ja, det blev endel helt enkelt:





Borde finnas ful lås på mobil- kameror....




Natti







Kommentarer
Postat av: Frida

du, en ful-lås hade ju ändå inte funkat på dig sötnöt! Ha de super i Sälen! PUSSS

2011-03-23 @ 20:59:55
URL: http://fridazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0