Är trött på att klaga, gnälla o skrika AAA...

img_9955 (MMS)

Är trött på att klaga, gnälla o skrika AAAJjj så fort jag gör nåt som ryggen inte gillar! Varje fall fått diagnos ishias nu... Tant Elin... så nu får medicinen göra sitt så inflammations -skiten lägger sig... Underbara Linn satt med mig 6 timmar i lördags innan jag fick träffa en doktor!! En klippa är du... <3 Dessförinnan trodde jag att ryggen på riktigt skulle ramla av!!! Men det slapp den göra (skönt)... tabletterna är inte så farliga, går mest runt och är små hög & loj.. så jag klagar inte!!! Det bästa av allt är att när jag frågar doktorn hur jag ska göra för att motverka det i framtiden, när inflammationen lagt sig, säger han: träna!!! Något positivt kom det ur det ;-)


Kommentarer
Postat av: Frida

stackars lilla Elfis! Hoppas tabletterna gör din rygg frisk.. 6 timmar?? hade du inte fått en tid?? Krya på dig! Miss u! POSS

2011-03-15 @ 22:17:14
URL: http://fridazz.blogg.se/
Postat av: Johanna H

Jäkla skit rygg!!! Köp en ny på blocket eller tradera;) Stackars dig men som du skrev,ngt positivt att det e träning som hjälper! Massa kramar <3 poooossss

2011-03-17 @ 07:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0