Jeans & tröja...


Vad hände?

Idag gick man till jobbet i jeans, tröja, kavaj & frös.
I lördags höll man på att dö av värmeslag.

Men det är skönt på jobbet.

En kvinna satt på bussen..
Samtidigt som jag gick förbi drog hon ut sin påse i
gången vilket resulterade i att jag så klart
gick mot den (vilket inte var min mening)
Hennes frukt ramlade ur påsen och hon blev tooook
arg på mig!??

Dålig dag och pms?
Självklart gick jag inte emot den av mening..

Efter 8 förlåt & efter jag plockat upp
hennes frukt och lagt den i påsen tittade hon på mig
med sjukt svarta ögon o verkligen morrade.

Ledsen att jag gjorde din dag ännu sämre...
GRRRRRR




Ps. denna sommar SKA jag lära mig gå i dessa!
Dem står och skrattar i min
garderob just nu!!!

Nu Lunch










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0