Lugnt-fest-träning-kärlek


Hade en underbar lördagskväll & utgång igår då vi firade Marie..
Tyvärr missade jag ta bilder..
Tok kul kväll, Tusen tack!

Idag skulle jag ta en lång promenad o hämta bilen i Vasastan..
Hann lämna söder, och kom till gamla stan då jag gick rakt i (stod i) en vattenpöl
med ett djup på ca 2 decimeter.. skor o ankel var helt täckta :-(
Bitter gick jag ner i tunnelbanan med plaskvåra skor o muttrade..
Skit väder!

Är dock sjukt nöjd över mina nyinköpta stövlar från Ten Points:


I morgon efter jobbet drar veckans träning igång..
Denna vecka ligger fokus på flåset.. Intervall!
Grymt jobbigt moment, men ett av de bästa sätten att bränna o få bättre kondition..
Ska signa mig till SpringCross loppet i vår, blev sjuk sist..
1,2 mil i terräng... bra mål.. går av stapel i maj!

Nu ska jag sova, besiktning i mrogon bitti :-/
Wish me luck!



Kommentarer
Postat av: Mister mister

Mkt långa stövlar.. Det är bra.. Speciellt om man ska gå långt.. Den som har en lång väg att vandra, vandrar oftast för länge.. Kloka visdomsord att ta med sig på resan..

2011-01-17 @ 18:48:47
Postat av: Frida

Fan va duktig du e gumman! tänk om man hade varit lika flitig som du e då hade man varit fit for fight beach 2011.. hihi..



Dina skor är att dö för.. assnygga!

2011-01-17 @ 21:41:12
URL: http://fridazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0