Hemma...

Hemma med fötterna på köksbordet & bloggar & äter apelsin & dricker
 mitt favvo ChaiThe, grönt... sjukt gott!




Har varit och signat kort på Sats här nere!
En sak är säker... träning ska vara enkelt...
Jag är på tok för lat, har jag insett, att åka in till Balance i city varje gång jag blir
sugen på att träna. Så nu har jag nära både hemma & på jobbet!
Första passet drar igång 06.30 imorn bitti, tok laddad :-)




Kommer fortfarande instruera inne på Balance när behovet finns!

Dock fortsätter jag med passet Johanna byggt upp till mig för att stärka min
rygg och inre muskulaturen.. de e fan skit o behöva ha rygg problem som 25:åring..

Önskelista; Ny säng med hård madrass...
O en ny rygg

Check



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej gumman! Hur e de med er dar hemma?? saknar lite kommentarer pa min blogg.. hihi.. PoosssPosss

2011-01-05 @ 12:45:41
URL: http://fridazz.blogg.se/
Postat av: Hurtig

Härligt Elin! Varför finns det inte en gilla-knapp som man kan trycka på på bloggar?! Skulle vilja ha det när jag läser ett inlägg som jag gillar;-)Har bytt blogg by the way! :-0 Poosss

2011-01-05 @ 23:01:11
URL: http://spiraculumvite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0