Pi blä... Mår som man förtjänar! Trots bak...

img_8662 (MMS)

Pi blä... Mår som man förtjänar! Trots bakis har dagen bestått av häng på djurgården & mys här hemma! Nu är jag dock tok död... Älskar mina te silar som jag fått från Evelina från Indiska.. Riktigt snygga tycker jag!! Ni skulle sätt hur jag ligger nu.. Under köksbordet med benen på stolen, med luren i jacket för att laddas.. Vad är det för fel, varför görs laddarna till Iphone så korta? Stört.. Träning idag gick åt skogen, får tas igen Imorn!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Det är ju det jag menar, hur vet man vilka man ska ha? jag har hittat två par, ett par easytone, go outside. sen ett par coola rosa sportigare.



Antar att jag kan ha båda att ut och promenera i samt vardagslivet:)



annars är allt bara bra här med:)

2011-02-07 @ 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0