Nerbäddad o laddad inför en ny vecka! Helg...

img_2624 (MMS)

Nerbäddad o laddad inför en ny vecka! Helgen har bestått av träning & massa mys med nära o kära.. :-) Nu ligger jag o inser att jag vill att min Walk in closet ska va klar NU.. Det är kläder vart jag än tittar! Sjukt va vi har kläder... O man använder Max 10% av det man äger.. Stört! Veckans mål: sortera ut kläder! Denna gång är de allvar son gäller o verkligen slänga gammalt skit! Problemet är dock att vi just nu inte har några ordentliga garderober, vilket enbart ställer till oreda! Får förhoppningsvis ritning på "rummet" nu i veckan som ska leda till en stor härlig garderob.. Längtar efter att slippa leva i oreda o Ikea kassar! Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0