Klar!


Nu är jag redo...
Väskan är packad och allt är klart inför avgång. Stoffe har haft en genomgång med vad för kläder jag ska ha med mig, i detalj... Tur att han känner mig så bra ;0)

Jag har fortfarande ingen aning om vad vi ska göra eller vart jag ska bo.. Men de gör inget, rätt skönt att slippa vara den som styr och planerar!

Jag nöjer mig med att så snällt packa det jag blir tillsagd att packa & följa med helt enkelt... Bara det är ju en uppoffring i sig! Eller?! Haha

Nu dröjer de till måndag innan man välkomnas av M:et på kontoret igen.

Välkommen efterlängtade semester!




Kommentarer
Postat av: Eve

Hoppas ni har det myyyyysigt. Här är det grått o trist. Måste ses efter jul o nyår. Poooissss

2011-12-15 @ 14:26:40
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0