Hi-Fi



Jag har aldrig förstått mig på det.
Förutom klädshopping (och mig förhoppningsvis) är min sambos andra kärlek Hi-Fi...

Idag tvingades jag in på Reference Audio... Söders absolut tråkigaste butik. "Vi" skulle hjälpa Åke att hitta bakhögtalare...

Att vara där inne, är för mig som att stoppa ner huvudet i en skål.. gröt?

Jag hör knappt inget för allt brus & bröl. Det lilla jag hör är ett språk jag aldrig lärt mig... Hdmi 1 in i aux 2 upphöjt till vad?! 3... 1080p? Harman kardon, har man allt?

Idag blev dock besöket kort, och det var Åke som blev fattig... Inte människan jag lever med!

Nu ska tant vila... sen bär det av till Upplandsgatan för middag & firande av Theo!

Stoffe från sin bättre sida (utan hjärnan fullproppad av Hi-Fi nörderi...)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0