Träning o kläder...

Som jag nämnde igår, så fick jag en hel drös träningskläder av Johanna.. En av min absoluta favoriter är en löp / täck tröja från Adidas.. Perfekt just i detta väder att ha under en täckjacka för att hålla värmen lite ytterligare!
Fasen alltså.. det är rätt kallt nu framåt kvällarna.. förra veckan sprang jag med vantar, och det behövdes.
Det gick bra på gymet igår, värken börjar smyga sig på... Ikväll blir enbart fys o förbränning:
Så småningom kommer linpan, så ska vi ge oss ut i vinterviks-spåret!
Men det blir även styrka i form av hjul o sedvanliga "hemmaövningar"...
Igår började det, igen.. ha ha ha vet inte hur många ggr jag börjat på nytt, men nu är det allvar!
Mål är grymt viktiga, kan vara korta kan vara långa, men det viktigaste är att verkligen fokusera, och det man lätt missar är att bara man själv kan styra över att det blir gjort. Det är det läskiga i det hela..
Men nu ska jag FAN lyckas!!!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Klart du lyckas, vill man så kan man:)

2010-09-07 @ 21:25:31
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0