Sååå härligt..

Har haft en underbar kväll med mitt hjärta på Divino... Fantastisk mat och inte för att tala om servicen!
Lovely ♥ Tack söta!
Jag bjuder på en bild från hemgången i vår härligt långa trapp!
Denna trapp är ganska rolig... jag har fått ganska många kompisar i denna trapp sen vi flyttade hit
Sist dem stod där var det slagsmål med en fiol... Idag fick jag höra "shskja vii gjifta oojjs"?
Vi har det bra här, alla gillar alla liksom!
Vi har ett systembolag under oss...
Nere till höger i bild har vi de klassiska AlvedonCyklarna.. De är fan smart!
Man får "hyra" en cykel på sitt SL kort...
En sak är jag sååå klar med sen jag flyttade till Stockholm...att cykla innanför tullarna kommer jag nog aldrig göra..fy fan alltså, det är ju som att begå självmord.
Jag håller dagligen, och nu menar jag dagligen på att köra över ca 2 cyklister varje dag!
Vad är deras regler? Hur får man o får man inte cykla?
Nej... jag håller mig till tuben o bilen helt enkelt!
Buss då? Ha ha ha.. jag är inte den bästa på att åka kommunalt, och framför allt inte buss.
I Kristianstad var det så enkelt... 4:an.. kunde inte gå så fel.. antingen kom du till Åsum alt Möllebacken
Hamnade man i Möllebacken var det bara att sitta kvar så kom du till Åsum till slut..
I Stockholm kan man fasen lika bra hamna i Haparanda eller Uppsala, för många linjer helt enkelt!
Då kan man ju fråga sig varför jag bloggar under denna myskväll.. Jo för att Stoffe var "tvungen" att betala räkningarna helt plötsligt... ha ha mupp!
C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0