Goddag... Regn & halsont...

Men... annars mår jag bra!
Ska idag införskaffa mig ett paraply.. Fy fan va bitter man blir när man stått o fixat sig.. smink, platttång och allt skit man sysslar med för att försöka bli snygg.. sen går man ut och allt sabbas av regnet.
Därav mitt frisyrval idag.. allt hår bak i en knut.. de händer inte ofta på fröken Persson.
Förutom varje dag hemma i mysjagarna förstås ;-)
Försökte även vara lite färgglad idag och lysa upp detta dystra väder!
Dock har verkligen all färg från i somras försvunnit o en normal hudton har lagt sig... Jag kommer absolut inte aldrig mer lägga mig i ett solarium.. nope! Har redan "rynkor" så det räcker.. Mohaha
jag tycker det är snyggt att vara lite blek.. det ser fräscht ut
Det finns bra substitut dock.. Åhlens egna BrunUtanSol är grym.. även Clinique har en gel som är jätte bra.
Aningen skillnad i pris men båda är bra!
Eller bara gillar man läget att man inte är lika brun som på sommaren & bara piffar till det när man känner för det med min favorit från IsaDora..
Nu ska lunchlådan ner sen blir det jobb igen!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haahhahahaa ja just ja clinique brun utan sol skum, hur många handdukart var liksom inte förstörda efter en ute helg i Nypan:) du, jag linsa och så clinique brun utan sol:)

2010-09-15 @ 12:01:50
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/
Postat av: Evelina

Hahahaha...Du och ditt blek-tjat. DU ÄR FIN SOM DU ÄR!!!



Jaaa.vi kanske kan öva på ett bra nummer när vi ses? Hmm...när ska vi ses?



PUSS

2010-09-15 @ 12:50:19
URL: http://dreameve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0