Fredag!

Me like fredagar... halsen jobbar dock emot mig.. skulle tagit en löptur i morse, men icke :-(
Vägrar ligga pall hela helgen o nästa vecka!
det blev en äppelkaka... pallade inget mer avancerat
Nu är den fraktad till Bollmora & står här o glänser under sitt plast!
Får väl se vad mina kära kollegor ger mig för betyg.. har aldrig själv ätit den så har ingen aning :-/
Detta underbara fat fick jag av Lisa & Linn i 25 års present, Amadeus..
Älskar den serien! Fick även en grymt snygg skål!
Nu är det snart frukost med jobbet sen fullt med jobb innan fikan ;-)
Nehe nu måste jag dra igång..
Bjuder på en gammal goding på mig o min älskling; jag fastnar nämligen ej på kort idag
Ha en toppen dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0