För stunden...

Är jag sjukt chillad! Sitter med benen på bordet, dricker kaffe, surfar och beskådar mina gigantiaska meloner..
Ja, såklart melonerna som syns på bild..
Har varit och handlat inför kvällen, städat lite o kände mig rätt nöjd med min insats så tar det nu så lugnt jag bara kan! Vi får gäster ikväll.. mycket trevligt! Stoffe har bestämt menyn.. vi är ovänner om den!
Får se hur det blir.. hotat med att han får göra allt själv..
Ser fram emot en rolig tränings vecka, denna vecka drar det igång på riktigt.
Då jag det senaste halvåret inte haft egna fasta klasser på Balance, utan bara vickat, blir det lätt att man missar gå dit också. Men i fredags fick jag ett samtal och ska nu köra mina funk klasser i 6 veckor, sjukt kul!
Det är fan inte mycket som ger mig så mycket energi som att instruera..
Hur seg, trött eller hängig jag än är när jag går dit.. så blir jag galen när jag står där framme & ger gärnet!
Jag ska även börja på KickBoxning som drar igång i morgon 13.10... Ha ha ha undrar hur många blåtiror jag kommer ha.. ska bli grymt, och framförallt är det riktigt bra fys-träning
Nej nu ska jag sluta löka & bege mig ut på en powerwalk!
Ha en toppen kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0