Gammal goding...

Min garderob är katastrof, jag har ingen dessutom, vilket gör det ännu mer katatrofartat!
Morgonen blir som finns i sjön.. får se vad jag vänder på och får fram helt enkelt.
I morse blev det denna rödingen från Resteröds
Inhandlades för ca 5,5 år sedan.. Har lite svårt för rött.. men det känns bra idag!
Ska ta en rejäl sortering denna vecka, det är ett måste!
Spara det jag faktiskt använder och inte ha kvar sådant som "kan vara bra att ha"
Det är mitt största problem.. jag har för mycket kläder helt enkelt.
Plus att jag ska sluta handla om det inte är perfekt
Någon som har tips på bra garderober?
Vi har en stor klädkammare på typ 6-7 kvm som vi funderar på att göra till walk in closet..

Det får i så fall bli ett senare projekt, nu måste jag ha förvaring och det är nu..
Armbågelapp; om jag skulle ramla...
De borde ju alla tröjor ha, o kanske även alla jeans..
Kanske ska köpa en hjälm oxå!
;-)
Nu lunch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0