Lunchbloggar....

Snart är någon av dessa finingar min...
Hm, när då?? Ha ha det dröjer.. men jag vet att en vacker dag!
Jag är tokig i att köra bil, jag älskar det..
Högst upp på önskelistan S5:an Sportmodellen
Snygg, "enkel", komfort men går som ett spjut
Har alltid haft en förkärlek till Nissans..
O inte mindre sen 370z kom;
Porsche är en ruggigt kul bil.. 911 turbu kanske?
Hm....svårt val!
Så vart hittar man triss-lotten med miljonvinsten??
Den som hittar den till mig får då även en heldag i bilen..
Tävling startar NUUUUUUUUU

Kommentarer
Postat av: Conny kavaj

Varför begränsa dig till 1?



S5:an Kan du ta när du ska vara lite bekväm, typ som ett par mjukisbrallor + tigertofflor. Ta den när du ska åka på ett av dina "Heart stopper, spotta blod och lungor pass"



370z:an aka styggingen, som att dra på sig ett par läderbrallor med coola flames på sidan och din coola pälsmössa + ett par kromade cowboy boots!



Porsche:n Kan du ta när du ska ut på en sån där "Betala massa pengar och inte bli mätt resterurang." Du kommer behöva vägegenskaperna + hästkrafterna för att hinna till första bästa grill efter en sån middag.



Det var mina 5:ören

2010-10-06 @ 22:32:51
URL: http://trorintedetdu.blogg.se/
Postat av: Lina

Men du måste ju testa Nissans 370z om du vill ha en skitsnygg bil med massa drag i.

fick provköra den i helgen som var och är inte alls så imponerad av andra sportbilar längre.



Hoppas vi får till en dejt snart - det var galet länge sen!

Krama på din man och be honom ge dig största kramen från mig!



//Lina

2010-10-12 @ 16:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0