Förvånad?

När man kommit igång riktigt härligt med träningen, va händer?
Muskelinflammation, nackspärr, diskutbucktning?
Will see... träffar en kiroprator i morgon!!
Söt Johannis hjälpte mig så jag får träffa en duktig tjej hos dem på Under Construction



Jag hoppas jag får lite bot på skiten!
Jag som skulle boxas o ha mig i veckan :-(
De får bli en PW i morgonbitti för flåsets skull
Kvällen består av massa myspys
Linn var här tidigare efter jobbet o hjälpte mig med
ny musik till min klass, de blev superbra! Tack söt
Nu har jag precis duschat o ska hoppa upp
i soffan med Stoffis o se Filip&Fredrik innan sängen



Kommentarer
Postat av: Johanna Hurtig

Men fy,stackars dig sötis! Hoppas att du blir bättre snart! Hur e det annars? Poosss

2010-10-12 @ 22:33:47
URL: http://www.metrobloggen.se/missbusy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0