Energin på tipptopp

Jag döööör vad jag älskar bilar!
Jag vet, fasen va hon tjatar om sina bilar.. men va fan
Det är den sjukaste känslan att få lägga plattan i mattan
på en bil som bara drar iväg... fjärilar i magen & rysningar i kroppen
Markus kom upp med den nya TT:n
Satan va bra drag det var!
Jag o han o Linpan drog ut en sväng..
Me loooooove ♥
Försökte ta en bild i mörkret..
Jag ändrade helt inställning till TT:n..
Jag har tidigare tyckt att det var en typiskt "tjejig" bil
Ja.. jag vet, jag är tjej.. men det är annorlunda.
Inom inte jättelång tid kommer jag dra ut på bana..
Punkt slut

Kommentarer
Postat av: Jesper

Hehe Elin. Du o Tronkan som var så räddhariga för farter när vi åkte gocart i somras:)

Det är tufft att åka snabbt där, inte på vanliga vägar när barn o andra människors liv är i farozonen....

Kram på dig

2010-10-23 @ 02:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0