Aningen tröttmössa på plats på jobbet o sk...

dsc02797 (MMS)

Aningen tröttmössa på plats på jobbet o ska in i möte nu... Regn? Va fan är de bra för? De är nog de som kan få mig på allra sämst humör. Eller okey, cykla i motvind.. Fasen alltså va arg jag varit så många gånger.. Kommer ju för fasen ingenstans! Glömmer aldrig när ja skulle cykla till skolan i 8an, ca 1 mil.. Till slut blev ja så arg att jag slängde ut cykeln i diket o surade i en kvart, sen insåg jag ganska snabbt att de inte blir bättre att att sitta här.. Eller ja efter en kvart insåg jag de ;) Åkte kommunalt idag då faran är trasig! Sjukt handikappad.. Have to go!!!


Kommentarer
Postat av: Amanda - MANDOSA

sv: jorå, de är H&M :)

2010-10-14 @ 08:37:50
URL: http://mandosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0