Sorry...

Varit i Berlin på konferens i 3 dagar..
Inte haft tillgång till bloggen direkt!!
Hur som, har det varit en enorm brist på sömn!
Min fråga är, syns det?
De säger att jag har påsar under ögonen..
Leendet är fejk
Haft 2 grymt bra dygn :-)
Var hemma vid 01.00.. underbart att krypa ner i en varm säng
då bredvid min älskling!
Men nu är det jobb och träning som gäller...
Men först ska jag lyckas hålla mig vaken hela dagen
Kan nog bli den svåraste uppgiften idag
Fokus
-----------------------------
Natta; Svarta kavajen är från H&M ;-)

Kommentarer
Postat av: Frida

I know.. det kommer att bli galet.. Du borde följt med..



Berlin låter trevligt och inga påsar i närheten, lika snygg som alltid.. Kom hem snart.. då ska vi fixa din header.. har fått galet snygga fonts på datorn.. PUSS



2010-11-19 @ 12:04:19
URL: http://fridazz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0