Lycklig!

När man inte trodde att dagen kunde bli bättre, vad händer då?
Kom hem från jobbet... vi gick ner o handlade, ska ha mys kväll...
Väl hemma tjatade jag hål i huvudet på Stoffe vart han gjort av med min post som
kom igår på posten? Jag var helt 100 på att det låg på köksbordet...
Bla bla bla... jag såg att han börja bli lite smått irriterad...
"Plocka in maten i kylen.." sa han typ 4 ggr...
Jag tänkte va fan är det så viktigt att maten ska in i kylen på direkten?
Gaaaah jag ville ju veta vart mitt kuvert tagit vägen!!!
Ja ja.. fick ge mig och gick in i köket för att packa in maten..

Öppnade kylen, och på andra hyllan stor en skolåda? What is this?
Öppnade och där i låg ett par sprillandes tok snygga Reebok EasyTone


Hur lycklig blev jag?!
Ruggigt snygga dessutom!




Tack tack tack hjärtat!!!

Världens bästa kille har jag ♥

Nu fasen ska röven formas ytterligare! Tur att snön regnat bort idag...


Hey ho lets goooooooo :-)




Kommentarer
Postat av: Nathalie

awsome (stavning?)

Du kan väl ge en update hur de fungerar och om de är sköna osv.

Pyss

2010-11-12 @ 20:24:11
URL: http://nattisbubbla.blogg.se/
Postat av: Frida

AAHH, vilken underbar sambo du har.. dessa vill jag oxå ha men Seb verkar inte fatta piken.. tror du att din sambo kan övertala min sambo att tjejer älskar skokartonger i kylen=)

2010-11-12 @ 21:34:32
URL: http://fridazz.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0