Knas...

I bollen!
Hej på er...
Gårdagen bestod av ganska mycket ångestladdat...
Vilket resulterade i grym trötthet på kvällen (dock utan ångest)
Ibland förstorar man upp saker så mycket mer än vad det behövs?
Återkommer med förklaring till detta.
Igår blev ett grymt bra Core & benpass, vilket känns idag!
Ikväll blir det något liknande...
Tror dessutom jag ska hoppa i löpardojan och hinna med några
runder till innan snökaoset uppstår!
Hur vet jag då att det ska bli snökaos?
Jo, för så fort min bil går i sönder blir det inom loppet av kort tid
ordentlig snökaos, och jag kan inte flytta bilen, vilket resulterar i att den får skottas ut... ca en gång i veckan då det är städdag...
Bra träning men grymt jobbigt
(byggt på tidigare års erfarenhet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0