Karagöra & skit

Lite smuts har väl ingen dött av...
Gjort ett tappert försök att "laga" Bettan
Resultatet blev följande:
Tror inte ni förstår hur kvinnlig jag känner mig just nu...
De va tomt överallt, fan inte konstigt att den pajar...
Ja ja, nu är allt påfyllt varjefall..
Nu återstår det att se om den låter bättre imorn.
Har en bra känsla för detta.. helt klart!
Nu sitter jag o inväntar att maten ska bli klar
Gör chili biffar som är i ugnen!
Chili biffar - tomat - gräddfil m lingon
Fasen så fint!
Här ser jag rätt ren ut...
Kinderna är avtvättade!
Skönt o känna att man lever

Kommentarer
Postat av: Jesper

Stackars peggan. Att inte Tronkan tar körkortet snart och gör det där jobbet åt dig:) ses i helgen!

2010-11-03 @ 00:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0